מעצב לוגו – יגרום למיתוג שיישאר בתודעת הצרכנים

הלוגו, הינו הסמל והמותג של כל חברה או בית עסק.
יש לדעת, כי עיצוב לוגו מקצועי הוא לא דבר פשוט. מדובר על האלמנט המרכזי אשר משתף את מותג העסק וגורם לו לחדור בתודעת הציבור.
מיותר לציין, כי לוגו, עשוי להזיק או להועיל לבעליו וכן ללקוחות שמעוניינים במוצר או בשירות.
מדובר על תדמית ורושם ראשוני שנוצר. אם הלוגו מוצלח, המותג ייהנה מתדמית חיובית, אשר תוביל אותו להצלחה.
זה בדיוק התפקיד של מעצב לוגו, אשר ידע להתאים לוגו מיוחד, שונה ומתאים למהות בית העסק.

תמונה ראשית לפוסט - מעצב לוגו – יגרום למיתוג שיישאר בתודעת הצרכנים

הלוגו, הינו הסמל והמותג של כל חברה או בית עסק.

יש לדעת, כי עיצוב לוגו מקצועי הוא לא דבר פשוט. מדובר על האלמנט המרכזי אשר משתף את מותג העסק וגורם לו לחדור בתודעת הציבור.

מיותר לציין, כי לוגו, עשוי להזיק או להועיל לבעליו וכן ללקוחות שמעוניינים במוצר או בשירות.

מדובר על תדמית ורושם ראשוני שנוצר.

אם הלוגו מוצלח, המותג ייהנה מתדמית חיובית, אשר תוביל אותו להצלחה.

זה בדיוק התפקיד של מעצב לוגו, אשר ידע להתאים לוגו מיוחד, שונה ומתאים למהות בית העסק.

רוב הצרכנים רוכשים מוצרים בשל התדמית של העסק

זה לא סוד שיותר מ-80% מהצרכנים, רוכשים מוצרים רק בגלל מותג ידוע שהוא למעשה הלוגו של בית העסק.

אף עסק, לא הפך למותג בין לילה, כי אם הלוגו המוצלח והקליט, אשר שיגר היטב את המסר, פשוט הצליח וחדר בתודעתם של הצרכנים שהחלו לרכוש יותר מוצרים שהפכו פשוט למותג.

כל מעצב לוגו מנוסה ומקצועי,  נכיר בעובדות שללא כל מחשבה מעמיקה ואסטרטגיה נכונה, הלוגו לא יהיה קליט, או שלא ישדר את המסר הרצוי.

קיימים כמה פרמטרים אשר יאפיינו לוגו מוצלח.

לוגו מוצלח הוא כזה שניתן לזכור אותו בקלות.

יש לדאוג לבידול, כך שכאשר מעצבים לוגו של בית עסק, הוא יהיה חייב להיות שונה ורלוונטי למוצר או לשירות שהחברה , או בית העסק משווק.

מילת המפתח של כל לוגו – המסר שהוא משדר

ככל שהלוגו ישדר יותר מסרים בכמה שפחות אלמנטים, כך הוא יהיה לוגו קליט ומנצח, כזה שיזכרו וישייכו אותו מיד למותג

המקוריות של הלוגו חשובה.

לוגו מוצלח, הוא כזה שמעניק רמז קל לגבי מה שמציעה החברה או בית העסק אשר עומד מאחוריו, עוד לפני שתקבלו מידע לגבי בית העסק או החברה.

מה שחשוב בלוגו, הינו המסר הוויזואלי בינו לבין ציבור הצרכנים.

הפגישה שלנו עם הלוגו, נעשית בכל מקום, אם בכרטיס הביקור, נייר המכתבים, מעטפות של בית העסק, אתר אינטרנט,  על אריזות המוצרים , על שקיות האריזה,בשילוט של החנות או החברה וכן הלאה.

רק מעצב לוגו מוכשר, יוכל לגרום לכך שלוגו קטן אחד, פשוט יאמר הכול במעט אלמנטים, גוונים או סמל .

האם הלוגו אמור לייצג את השירות או המוצר שאתם משווקים?

התשובה היא מפתיעה – ממש לא..

רוב בתי העסק, {למעלה מ-90% מהם!} אינם מוסיפים בלוגו את המוצר או השירות שהם מציעים.

לוגו בעצם,  מציע אלמנט שמשרת בידול וזיהוי ואינו בא למכור שירות או מוצר.

תמיד יש לזכור – לוגו מגיע עם מוצר או שירות והוא אינו מבצע את עבודת השיווק, כי אם את המיתוג, משהו שיעורר בכם אסוציאציה מקשרת בין המותג למוצר או לשירות.

כל לוגו מתחיל עם שם

 אחד מהתהליכים החשובים של בניית לוגו, הינו בחירת השם הנכון.

שם של לוגו, חייב להיות קצר, קליט ונוח להגהה.

אין זו חובה כי שמו של בעל העסק יהיה בתוך הלוגו, היות ורק עסק של פרילנס או עצמאי בסדר גודל של קטן עד בינוני, מומלץ כי ישתמש בשמו.

כאשר תגיעו אל מעצב לוגו, הוא יבדוק אם השמות שבחרתם ללוגו אכן פנויים ואז יתחיל עם משימת בניית הלוגו.

יש לפנות לסטודיו מוכר שיש בו מעצבים גרפיים, אשר מתמחים שנים בבניית לוגו מנצח, עבור בעלי עסקים רבים מתחומים שונים.

אחד מהם הינו סטודיו קרנף, אשר עוסק שנים במיתוג, עבודות גרפיות, קידום ועיצוב אתרים, עיצב והדפסת פולדרים, פליירים ומוצרים רבים אחרים, אשר ימתגו את בית העסק או החברה.

חזרה לעמוד הבית >>